torsdag 2 oktober 2008

♥ Jag blir galen!!

Eller ja, lite i alle fall. När man börjar med att gå in på någons fina bloggsida så har ju den personen i sin tur länkat till andra fina sidor, som i sin tur har länkat... Ja ni förstår.

Då kanske ni undrar vad problemet är. Nja, egentligen ingenting. Men har man satt sig vid datorn för att titta en liten, liten stund, så kan lätt den lilla stunden blir fråga om timmar. Ooops!

Ska snart ge mig för idag med min blogg. Hade tänkte att hänga upp nya gardiner i vardagsrummet här på förmiddagen, men det var lättade att bära tillbaka strykbrädan igen. (latmask!). Det får nog vänta till kvällen tror jag.

Har hängt upp nya i kontoret. Nu ska jag bara hitta något fint grått tyg att klä om kontorsstolen med. Just nu skär det sig aningen för mycket för min smak. Ännu ett projekt att lägga bland de övriga.

Det som står näst på tur i vårt hus (om ni frågar mig) är att måla alla lister vita. Puh, vilket jobb. Frågade maken här om dagen om jag fick måla fönsterna och fönsterbrädorna också. Han såg väl inte helt övertygad ut, men jag kan ju börja med ett i tvättstugan eller nåt, så får vi se om det duger åt herrn.

Inga kommentarer: