fredag 3 oktober 2008

♥ Ja jädrar i min låda...

Nu menar jag postlådan alltså. När jag hämtade posten fick jag en positiv överraskning. Nya numret av Allt i hemmet låg där så fin och inplastad. I detta nummer var det dessutom badrumsspecial.

Då vi flyttade in i vårt hus för drygt ett år sedan var både köket och badrummet nyrenoverade. Badrummet är rätt så rymligt och har både dusch och badkar (på tassar). Det är helkaklat med golvvärme. Färgerna på handdukarna går oftast i beige, brunt, turkost eller grått.

Det känns skönt att ha ett så pass nyrenoverat badrum, som dessutom föll oss i smaken, både planmässigt och färgmässigt. Hoppas på lite tips till badrummet i tidningen ändå. Handdukar kan man ju inte byta för ofta ju...

Min badrumsmatta
- finns på Noga utvalt för 75:-
Mitt draperi
- finns på Noga utvalt för 100:-

Inga kommentarer: