lördag 11 oktober 2008

♥ Ellos och fotboll

Samtidigt som maken hejade på Sveriges skadedrabbade lag mot Portugal, kunde jag eftersom jag är tjej passa på att surfa lite samtidigt på den bärbara. Varvade mellan att titta på godbitarna i godisskålen, på fotbollsplanen och möblerna i Ellos utbud.

Tror faktiskt inte att jag någon gång har beställt något från Ellos. Har inget emot det, men har bara inte hittat något som fallit mig i smaken tidigare. Blev glatt överraskad då jag kom in på sidan.

Det finns en del inspirationsbilder på olika rum och stilar. För att inte tala om alla julprylar, men det är ju på tok för tidigt att börja fundera på nu.

Här kommer några få bilder på saker som jag hittade. Tyckte dessutom att det verkade ganska prisvärt om man jämför med att köpa likande möbler i butik.

Nu släcker jag ner surfandet för idag. I stället kommer uppmärksamheten att riktas på Persbrant och c/o i "Beck - Pensionat Pärlan".

Sidebord 499:-

Korgar på ställ 399:-

Hylla 999:-

Vitrinskåp 3499:-


Bilder från Ellos.se

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vilka fina saker du visar. Lycka till i min tävling.
Kram Lotta

Ulli sa...

Ellos har en hel del fint på heminredningsfronten. jag har inte beställt något från dem, däremot från halens. Beställde 4 barstolar från dem och de är kanonbra! Kvaliteten är super. Ellos har ju lite samma stuk.

Ha det så gott!
Kram Ulli