måndag 27 oktober 2008

♥ Härliga dofter

Då man spenderar sju av nio dagar på golfbanan, kan de flesta räkna ut att det inte blir mycket tid över till shopping. Jag fick dock med mig några olivtvålar hem från Greklandsresan. Jag sparade en själv och gav en till min kära syster, eftersom den passar bra in i hennes badrum. Det är ju nästan lite synd att ta bort det fina pappret.

Nu i helgen gjorde jag ett besök på Dollarstore. Jag hittade en hel del fina, roliga och billiga saker till hemmet. Bl.a. en pastaburk i porslin med fin text på, en hjärtformad ljusstake, en röd läcker kakburk med lock och en fyrkantig kruka (påminde lite om Cult Design), med små tomtar på.

Självklart hade det varit bättre om jag lagt ut en bild istället än att försöka beskriva dem här. För jag insåg att av min beskrivning så kan dessa saker se ut precis hur som helst, ha ha.

Jag lovar att bilder kommer, för enligt mig så var detta rena fyndsaker. Dvs sådana saker som man egentligen inte har plats för men som man måste köpa, eftersom de var så billiga (hoppas inte maken läser detta).

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tvålen! Den har fått hedersplatsen i stora badrummet på hyllan vid spegeln! Så fint så... /Syster