torsdag 5 april 2012

♥ Snygga pjuck i öronen!


Nu trampar vi vidare in mot en efterlängtad låååångledighet. Blir kanske inte så stor skillnad för mig som ändå är "ledig" mer än att hela familjen får vara hemma samtidigt lite längre än en vanlig helg. Skönt!

Har några fika och middagsgäster att se fram emot på fredag och lördag. Sedan får nog vädret avgöra om vi hittar på några inomhus- eller utomhusaktiviteter. Behöver komma i kapp lite här hemma med sånt som inte hinns med annars när vardagen bara springer i väg.

De snygga örhängena på bilden kommer från Ur och Penn. Såg att de dinglade i systers öron för ett tag sedan och var då tvungen att köpa mig ett par själv. Fast jag vågar inte riktigt använda dem ännu när man bär på en liten nyfiken tjej som rycker tag i allt hon ser :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh mina örhängen!!! ;-) Sa jag att de finns i andra färger också? Jag har turkosa sedan tidigare och köpte även ett par gula nyligen. Kanske vore något nu till påsk! Syster