torsdag 26 april 2012

♥ Fyndat studsmatta och fräck cykelhjälm!


 Bilder: Jula och Stadium

Har plockat fram en cykel till lilleman. När jag såg den coola hjälmen i Julas reklamblad var jag ju tvungen att köpa en till killen. Den passade perfekt och har ett sånt där grönt spänne som barnhjälmar ska ha. Säljes nu för 79 kr och finns även i en blommig variant (dock inte i närheten av lika cool som denna) :)

Gjorde ännu ett fynd i går när Stadium slog upp portarna för en ny butik. Har velat lite om vi ska köpa en studsmatta till denna sommar. Vet att lilleman tyckte att det var otroligt kul att hoppa redan förra sommaren.

Har kikat runt lite på olika modeller och storlekar, men de kostar ju en slant. Nu sålde Stadium en gigantisk stor matta med skyddsnät för 999 kr. Med på köpet visade de sig att man så klart skulle få lov att trängas med liiiiiite folk då mattan bara fanns i ett begränsat antal, och jag var inte själv när jag "hängde på låset" innan öppning kan jag meddela.

Men snabb som man är (Ha ha...hur nu det gick till) så hamnade jag nummer 4 i kön. Meeeeen jag fick också en kupong med 20 % i entrén, så 799 kr slutade det hela på. Fyndigt värre för en matta som kostat närmare 4000 kr.

När jag sedan tänkte ta ett varv i butiken för att kolla in nya löpardojjor bland annat, så insåg jag att även om jag hittar några så kommer jag inte att ställa mig i den toklånga kön som nu hade ringlat sig genom butiken. 

Hoppa(s) på bra väder i helgen som de (vädergudarna?) lovat, för då blir det trädgårdsfix och studsmattemontering för hela slanten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland har man tur...håller tummarna för bra studsmatteväder till helgen!!! /Syster

Hildas hem - Sofia sa...

Vilket klipp!
Min brorsdotter har en sådan där studsmatta och jag tycker också att den är kul att studsa på :)

Kul att du är med i min tävling!

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia