måndag 29 december 2008

♥ Tips till hemmet!





Besökte Jysk i helgen. Det är ju lite som ett lotteri att besöka den butiken. Ibland hittar man jättemycket fint, och ibland är det en enda röra tycker jag.

Har tidigare berättat om mina julpyntsfynd innan jul. Denna gång blev det inget inhandlat för min del. Hade vi inte köpt ny tv-bänk då vi flyttade till huset, hade det kanske blivit denna. Nu hade den specialpris, så vi tipsade svärmor om denna. Hon slog till på den och en matchande byrå i serien "Annika".

Kollade in pläden "Isabella" då jag var i affären. Passar inte in i vårt sovrum som vi har nu. Har fått ett fin stjärnöverkast av pappa som jag spanat in en tid. Men hade vi haft det dära lantliga sovrummet så skulle denna passa fint.

Dessutom fanns matchande kuddfodral och bordstabletter. På hemsidan stod det att kuddfodralen kostade 5:-/st och bordstabletterna 15:-/st. Inte konstigt att jag inte såg några kvar i butiken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin blogg du har=) Lycka till i tävlingen, kul att du ville vara med=)