måndag 29 december 2008

♥ Fyndvarning!

Tiden framför datorn från dagarna innan jul fram till nu, har varit näst intill obefintlig. Så när som att läsa nättidningarna för att se vad som händer i världen.

Spenderade dagarna under julhelgen på jobbet och kvällarna i sällskap med nära och kära. Därmed har tiden sprungit iväg. Idag var det dock min tur att springa iväg på rean. Var inte på jakt efter något speciellt egentligen. Maken klagar på att mina garderober är överfulla, så jag vågade inte komma hem med några kläder.

En fågel (läs syster) hade viskat i mitt öra att Ikea säljer ut julsakerna i serien "Kallt" med 80% rea! När jag gjorde ett besök där idag, var det rätt urplockat, men jag fyndade lite smått och gott. Nästan fånigt billigt!

Igår besökte jag Lagerhaus. Till min stora lycka (och makens när han nu slipper höra tjatet), fann jag den efterlängtade hjärtformade vispskålen. Köpte den största storleken, så nu ska här bakas med kärlek.

Kan också tillägga att maken och jag "fyndade" en resa till värmen under mellandagarna. Drar iväg om två ynka veckor. Skönt att byta ut minusgraderna mot lite sol. Aahhh...!




Inga kommentarer: