torsdag 11 december 2008

♥ Singel, snorig och seg

Maken drog iväg för att titta på hockey ikväll. Hade jag varit kry hade jag ändå inte fått följa med, det är ju nåt som grabbar gör tillsammans liksom.

När man inte är helt hundra finns det ganska begränsat med saker att hitta på här hemma. Man kan inte ens skotta garageuppfarten eller röja i garaget så bilen kommer in.

När man tagit det lugnt i snart två dagar, börjar min brist på tålamod ganska snart att visa sig (det är nog tur att inte maken är hemma i alle fall).

Kollade igenom kvällens tv-tablå, för vad ska man annars göra när man som bloggrubriken säger är singel, snorig och seg? Hittade två program som föll mig i smaken. Typiskt att de ska gå samtidigt kl 21:00. På Tv3 visas "Nytt läge" och på Tv4+ "Vad blir det för mat?".

Hittar nog ändå på nåt att pyssla med. Fick hem bilder från Fuji Direkt som jag beställde i förrgår. Ska ni beställa bilder kan jag verkligen rekommendera dem. Jag har beställt flera gånger och det är hur smidigt som helst. Nu var det fri frakt dessutom. Sånt gillar vi (jag).

Kära mamma har beställt ett kollage som jag ska göra och som hon ska ge bort till ett av barnbarnen med en fin ram kring. Så lite klippa och klistra borde man nog klara.

Inga kommentarer: