onsdag 10 december 2008

♥ Aaaaaatscho!

Bild: Russinet.se

Det blir inga inspirerande bilder idag direkt. Snarare bilder tagna direkt ur min vardag det senaste dygnet. Kände på mig att vinterförkylningen var på gång. Gick ändå ner i gymmet och tränade igår. Om det var det som gjorde att förkylnigen bröt ut i natt eller inte låter jag vara osagt.

Det blir en lugn "hemma-dag" idag innan det är dags att gå iväg till nattpasset. Va, jag vara hemma från jobbet? Nä, skulle inte tro det. De har inte hänt så länge jag kan minnas. En "liten" förkylning blir man väl inte däckad av. Fast i dag måste jag "kasta in handduken". Det är varken schysst mot mig eller kollegan min om jag sitter och nyser och snorar natten lång. Fast det tar emot att vara hemma.

Hade tänkt att ta tag i det sista av julpyntet idag. Sen tänkte jag börja med den enormt stora tavelramen som jag köpte på Ikea efter vårt bröllop. Har en idé om hur jag ska fylla innehållet i den. Det kan bli hur galet som helst, eller riktigt fint. Får väl se hur det blir med mina planer. Som det känns nu så lär det väl bli några koppar med te och honung, framför brasan istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig. Och hälsa till gubben