måndag 16 februari 2009

♥ Namnsdag

Vilken fin namnsdagspresent som damp ner i brevlådan. Min superfina vinst från Broarne. I dag har jag hunnit med ett besök på Ikea. Kom hem med en sänglåda till gästrummet och lite småprylar till köket.

Fick höra mamma säga då jag gick på ljusavdelningen att "Du har ju köpstopp på ljus har jag läst." Hm...inte alltid bra att skriva allt på bloggen.

Helgen bjöd ju på superväder. Gjorde oss lite varm choklad och tog med några av gårdagens hembakade muffins och gick en promenad till ett naturreservat här i närheten. Lite kontraster mot att tillbringa en dag i skidbacken full av en massa skrikande sportlovslediga barn.

Sedan tillbringade vi två och en halv timme i garaget med att röja och städa. Så nu kommer inte bara bilen in, utan vi har full koll på vart vi har alla prylar och verktyg.

Denna vecka innehåller bara två arbetsdagar och en arbetsnatt för min del. Skönt! Sedan väntar kalas gånger två i helgen. Alltid lika trevligt. Hm...undra om maken tycker detsamma. Åren springer ju iväg. Hi hi... Var det 25 eller 35?

4 kommentarer:

Nettan sa...

Grattsi till vinsten! Superfin kudde!! Låter som en härlig helg!!
Kram Nettan

hemtrevnad marie sa...

Vilken fin vinst!!
Vill också önska dig lycka till i min tävling om rullgardinen!
kram

Mjuka sa...

Åh den kudden med inbyggd kärlek är ju så fin!! Grattis!
kram Malin

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till den jättefina vinsten. Vilken fin namnsdagspresent alla gånger :) Vilken tur du hade.

Kram Josefin