torsdag 26 februari 2009

♥ Åhlens


Får nöja mig med att kika in på Åhlens hemsida, eftersom det blir glesare och glesare mellan besöken i själva butiken nu när man bor på landet. Ville kolla in vilka nyheter de fått in.

"Välkommenskylten" har jag hemma. Den fick jag av min kära syster tillsammans med en i samma stil märkt "Bad". I väntan på att badrumsdörren ska bli vit, får den vänta med att bli upphängd. Skyltarna kostar 35 kr resp. 25 kr.

Ett smyckesträd skulle vara praktiskt att ha i badrummet. Kan lätt bli att alla halsband och armband bildar en stor hög i något skåp. Sedan blir det till att trassla ut dem när de ska användas. Trädet kostar 295 kr.

Såg att de fått in en kudde liknande den jag vann hos Broarne. Tyckte denna var söt och så kostade den bara 119 kr. Fast det blir ju lite kaka på kaka för mig som redan har en så fin kudde i soffan.

Inga kommentarer: