torsdag 12 februari 2009

♥ Köptips & tävlingsvinst


Låda till bestick 360:-

3-pack diskborstar från Rice 90:-

Besticklåda med luckor 460:-

6-pack disksvampar från Rice 45:-

3-pack burkar 105:-

12-pack disktrasor från Rice 70:-

Det börjar ju närma sig namnsdag och Alla ♥-ans dag. Vad passar då bättre än att man får ett meddelande att man vunnit en tävling, där innehållet är en kudde med inbyggd kärlek från Broarne.

Jag har begränsat mig och samlat några av mina favoriter från dem. Dessutom enligt min mening väldigt prisvärda. Titta in på sidan vet jag, det finns massor av fint.

Har varit dålig med blogginläggen den senaste veckan, vilket mest beror på att jag varit borta på utbildning några dagar, jobbat samt att datorn har levt sitt egna lilla liv.

Tur att man har en datorkunnig make som fixar det mesta med elektronik som krånglar. Fick dock hjärtat i halsgropen då han rensade ur hela datorn och vi först trodde att alla bilder också försvunnit. Som tur är fanns bilderna från flera år tillbaka kvar, men nu blir det till att spara dem på en annan plats för säkerhets skull.

Under de dagar som jag var borta, passade maken på att rensa i garaget så att vi efter ett och ett halvt år i huset äntligen får in bilen där. När man brummar i väg på morgonen i en varm bil och utan att behöva skrapa rutorna kan man undra varför man inte gjorde detta tidigare.

Tycker att det blivit lite väl mycket beröm till maken nu. Kan det ha att göra med förut nämnda namnsdag och Alla -ans dag som närmar sig? Hm...?

Kul att några fler av er har hittat till min sida. Jag har ju mest startat denna blogg för att samla mina inköp och favoritbloggar på ett och samma ställe. Sedan vet jag att det är ett bra sätt för nära och kära, som inte har möjlighet att besöka oss så ofta, att få läsa vad som är på gång här i huset.

Jag ser fram emot tre dagars ledighet i helgen. Maken och jag var och tittade på braskaminer förra helgen. Vi är överens om vilken modell vi vill ha, vilket är bra skönt eftersom det finns en hel del att välja bland. Är det så att vi bestämmer oss för att slå till på en ny kamin, så blir det säkerligen ett nytt besök i butiken till helgen, annars är chansen stor att det blir lite skidåkning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hockey i kexstaden 13:10 lördag målis.
Söndag i fängelsestaden 09:00 då "kärlek" spelar.

Managern