måndag 23 februari 2009

♥ Kikade lite...



...på nätet samtidigt som jag intog min frukost för att se om det fanns några roliga nyheter. Hittade detta väggord hos Perlan Living. Funderade starkt på att sätta upp det i tvättstugan. Fast det är klart, då lär ju inte maken se det ändå, eftersom han nästan aldrig är i det rummet.

Såg att det fanns ett fint hjärtfat på sidan för 99 kr. Tror bestämt att jag såg att Village hade dessa med, om man nu vill se dem på riktigt.

Kalas-helgen svepte förbi så snabbt så man knappt hann med. Maken blev superglad över sina fina presenter.

Är inne på min fjärde lediga dag i rad. Känns riktigt lyxigt. Fast det får man väl igen då man ska jobba hela kommande helgen.

Idag blir nog en sån dära hemmadag. Förut nämnda tvättstuga och framför allt tvättkorg ska synas. Sedan har det ju fallit ned några centimeter snö som inte vore fel att få bort från garageplan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörru frugan! Jag passerar tvättstugan minst två gånger om dagen! Läsa, det kan jag, och jag håller koll på pannan som står i ena hörnet, och vattenmätaren i det andra hörnet. Om du vill kan jag visa dig vart det är!!!
Snön ja..... den dagen du skottar kommer månen att ramla ner!

I morgon är det fetisdagen... får jag en semla då?