torsdag 29 januari 2009

♥ Nu är måttet rågat...


Många skriver på bloggarna just nu att januari är en grå och trist månad. Hur ska man då göra för att lätta upp den? Mitt tips är att införskaffa sig en ny läcker måttsats i en fin färg till baket?!

Var gång jag besöker favortibutiken min så är de slutsålda. Typiskt! Får helt enkelt göra lite tätare besök (hoppas inte maken läser detta) i butiken.

Har några lediga timmar nu mellan mina två nattpass. Sedan väntar en helt jobbfri helg, även om den är fullbokad med annat.

För er som funderar, så ligger garageröjningen fortfarande på is. Såg på "Arga snickaren" igår på kanal 5. Herregud, om jag tycker att vi har stökigt i vårt garage, så var vi hästlängder ifrån hur de hade det.

Nog har jag många idéer till vårt hem, men det är ju en annan sak att börja med alla projekt och bara göra dem halvfärdiga som var fallet i detta avsnitt. Då är det bättre att fortsätta drömma...

Inga kommentarer: