måndag 11 juni 2012

♥ Somriga sittdynor och betongljuslyktor


Bild: Jysk

Nåja, denna natten har varit något bättre, bortsett från ett uppvaknande kl 03:30 då lilltjejen och jag var tvungna att gå runt en liten vända i huset. Det var redan så ljust ute, så ett tag tänkte jag ta vagnen och ta en promenix. Hm...undra vad grannarna skulle tro :)

Meeen ett bjöjbyte, lite vaggande i famnen så somnade vi om igen innan det var uppstigning kl 07:00. 

Så redan vid 08:30 tog vi en "PW" (ja, alltså en rask promenad för er som inte hänger med i snacket) i solskenet. Å tur var väl det, för lilltjejen somnade efter halva vägen och de mörka molnen började att dra in när vi kom hem igen. 

Hittade lite snygg-saker på Jysk's hemsida när jag slösurfade med en kopp välbehövlig kaffe. Vet inte riktigt varför jag "snöat in mig" på det där blommiga, men jag tycker att det passar så fint så här till sommaren (som ju redan borde varit här nu va?).

Jag kan se de dära tjocka dynorna på en vit rejäl sittbänk i vår hall. Huuva, skulle nog maken tycka, men siddu då får han ta groventrén ;)

Är inte ljuslyktorna också snygga, så säg?! De kostar 25 kr för två stycken. Fyndigt va? Dynorna kostar 50 kr styck. Synd tur att inte lilltjejen är lika glad i shopping som sin mamma, för då hade det nog blivit en tur "inåt stan" idag :)

Inga kommentarer: