onsdag 20 juni 2012

♥ Pippikofta

Bild: Rut m.fl.

På väg till mataffären i tisdags kväll för att inhandla midsommarmaten, passade jag på att hoppa in en sväng på vår galleria utanför staden. Synd (eller tur, beroende på hur man ser det) att jag kom på det så sent, för jag hittade en massa bra och handlade den sista grejen preciiiis innan stängning.

Bl.a. denna tröja inhandlades på rean. Lillkillen har ju också en "Pippitröja", och jag har kikat på dem jag med. Men det känns lite "husvagnsvarning", ni vet som när hela familjen har likadana träningsoveraller tycker jag. Fast i detta fall är det ju bara jag och lilleman som är pippirandiga, så då går det an va? 

Denna tröja får packas med upp till Dalaskogen dit vi rullar imorgon kväll. Skönt att värma sig i när solen går ner, eller en dag när den bara vägrar att kika fram.

Inga kommentarer: