onsdag 6 juli 2011

♥ Shopping

Passade på att inhandla denna söta vägghylla när den såldes ut för halva priset. T har ju redan garderoben och sängen, så det blir fint ihop. Ligger dock omonterad i väntan på att tid finns.

Lilleman har en benägenhet att dra ut på nattningen till vääääldigt sent om kvällarna. Så det blir inte mycket gjort då, som man kanske hade hoppats på. En himla tur att jag gjorde ett ryck och målade allt som skulle målas i uterummet, när jag gjorde det, för det hade inte gått nu kan jag säga :)

Fyndade lite på Lagerhaus här om dagen. De hade 70 % på reapriset! Blev såklart lite grejer till lekstugan för typ inga slantar alls. Med hjälp av T's moster passade jag också på att prova lite kläder på Stadium. T varvade mellan att springa runt på löparbanorna med att dra i draperierna till provhytterna. Kors i taket, men jag kom hem med två tröjor.

Nu ser vi fram emot ännu fler lediga (lata) dagar för mig och lilleman. Har äntligen kommit ner till botten på vår tvättkorg, så imorgon ska jag inte göra något här hemma som man inte har lust med. Då är det bara att ta på sig bästa springskorna och hänga efter "Mr Full-fart" ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ett riktigt träningspass blev det för både mig och T på Stadium igår! Jag fick tom en lektion i golfsvingar under vår löparrunda! I morgon tänkte vi (gubben, jag och de barn som orkar följa med) åka till stadens stora köpcentrum för att inhandla lite godsaker till helgens grillkväll. Kanske hinner jag smyga in på Lagerhaus och spana efter fynd också! /Syster