lördag 27 augusti 2011

♥ Stjärnnyheter från Mio!






Maken tyckte jag var värd lite "egentid" och tyckte att jag fick det om jag åkte själv och storhandlade på Willys. Hm...sicken omtänksam make man har!?

Passade på att smita in på Mio som ligger i samma område på vägen till den otroligt spännande mataffären. Där fanns det väldigt mycket fint. Fastnade speciellt för överkastet och kuddarna i denna serie.

Dagbädden på översta bilden gick inte heller av för hackor. Speciellt inte när de i butiken hade bäddat med ett av stjärnöverkasten.

Tog med mig en katalog hem, och såg att det stod att det var "tag 3 betala för 2" på alla kuddar. Så jag kanske ska ta en slant av de där födelsedagspengarna jag fick och köpa tre nya fina kuddar ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga kuddar! Skulle passa fint hemma hos er! Ett budgettips är ju annars att köpa ett gäng handdukar och sy örngott av!! Symaskin och syhjälp finns här vet du! /Syster