onsdag 31 augusti 2011

Budget vs lyx - Bordslampa!


På väg till den dära mataffären idag, passade jag på att smita in på Mio igen för att jag nu bestämt mig att unna mig nya kuddar. Tänkte att det skulle passa lagom till att hösten hittat hit.

Det var väldigt utrakat på kuddar, och såklart var en av de jag ville ha slut. Går ju givetvis att beställa, men jag ville ha mina NU. Dessutom vill jag ha nya kuddar och inte plocka bland utställningsexemplaren som expediten föreslog. Hallå, hur många har inte plockat med dem kuddarna?! Köper man nytt vill man väl ha nytt, eller?!

Hur som helst så köpte jag en fin skylt som jag sett i katalogen. Sista exemplaret i butiken. Hittade ingen bild på hemsidan, så det får komma en när den åkt upp på väggen. Hm...vart den nu ska sitta?

Såg två snarlika fina lampor i butikernas respektive kataloger. Den översta bilden visar en lampa från Clas Ohlson för 299 kr och den nedersta en från Mio för 690 kr. Skulle vara fina på ett skrivbord eller kanske som sänglampor.

Inga kommentarer: