lördag 20 augusti 2011

♥ Att drömma går ju...




Ooops, nu är jag där igen. Kikade in lite på Granits hemsida. Har ju fått plats för ett pysselbord i förrådet efter ommöbleringen. Dessa godsaker skulle passa så fint in där. Antar dock att stunderna vid pysselbordet kommer vara ytterst få, så jag får nog nöja mig med om jag kan sitta där och slå in presenter och skriva kort eller nåt till att börja med. Meeeen det är väl inte fel att drömma lite va?

Idag invigde jag arbetsbänken i garaget genom att skära till två bitar frigolit som sedan tejpades ihop och kläddes med ett fint tyg till killens rum. Det hela blev en "liten" tygtavla med måttet 90 * 120 cm. Passade bra att sätta upp på väggen och täcka alla små märken och spikhål i tapeten innan man vet vad man ska ha där på väggen.

Imorgon fortsätter vi nog att beta av att-göra-listan med välbehövliga saker som vore skönt att hinna med innan hösten kommer hit på riktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för frisörhjälpen idag! Tur att jag har en syster med många talanger! Den "lilla" tavlan blev förresten kanonfin!! Krama golfaren från moster! /Syster