måndag 6 december 2010

♥ Ljus i vårt (eller ja...våra) hus

Bild: Mixin

T, jag och mormor hans tog en tur på stadens gator. Det blev faktiskt någon julklapp inhandlad till honom. Sicken tur att han sov så han inte såg vad det var.

Sedan blev det ett ljushus inhandlat till mammans samling. Maken såg inte så där jätteförvånad ut när jag packade upp mitt fina nyinköpta hus där hemma. Meeeen jag har ju inget i vitt så detta var ett bra köp :) Dessutom blev det jättefint på hyllan bredvid de två ugglorna från Lagerhaus. Det lyser så fint om kvällarna.

Fast de senaste kvällarna och nätterna har jag spenderat genom att åka bil i länets södra delar. Idag hade jag en dag ledigt, innan det är på´t igen i tre dagar. Så nu får lilleman busa med sin pappa istället, resten av veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, va fint det är med zinkhus! Jag har ju,tvärtemot dig, endast vita zinkhus. Skulle gärna vilja ha ett grått också. Såg dock ett fint vitt i en inredningsaffär på stan som gärna skulle få göra entré hemma hos mig. Kanske är samma som du köpt? /Syster