onsdag 28 september 2011

♥ Blåsiga dagar!

Bild: Ellos

Slänger in en till fin och inspirerande hallbild, när jag ändå snuddat vid temat i tidigare inlägg. En fin vägg, hatt- och skohylla, helt i min smak! Man spenderar ju ändå ganska mycket tid i hallen, innan man bestämt sig vad det egentligen är för väder ute, och hur man ska klä sig och sin lilla kille. Speciellt när man ska vara ute på dagisgården hela förmiddagen.

Fortfarande inget regn som tur är, men ack så blåsigt ute. Tänker inte ens försöka mig på att kratta löven, för de bara yr omkring. Meeeen, å andra sidan, när jag lämnar lillkillen på dagis imorgon för några timmar, kanske jag glömt bort det, och ni kan se mig ute på gräsmattan med krattan i högsta hugg ;)

Känns ju inte som om man vill åka iväg på alldeles för många eller långa utflykter, utan hålla sig hemma närmsta tiden.

Har dock ett hundratal framkallade bilder som väntar på att "hoppa in" i olika album, lite målarprojekt och annat pyssel som väntar. Och man behöver inte tänka efter så länge innan man inser att allt det låter bra mycket roligare än att kratta löv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh, strunta i löven och pyssla lite inomhus ist. Hoppas vi hinner träffas snart! /Syster