tisdag 7 juni 2011

♥ Sittbänk - före och efter!




Mmm...lite skillnad va? En alldeles "nystulen" sittbänk från mammas hall som inte fick hänga med längre när det skulle renoveras där. Passar utmärkt i vårt uterum, där man kan slå sig ner och filosofera lite och fundera på nya projekt.

Lyfter man på locket så finns det plats för förvaring. Perfekt!

Tror vi klarade oss från värsta åskovädret här hemma, men det gjorde inte jag när jag brummade hem från jobbet på eftermiddagen. Har inte varit med om värre regnoväder när man varit ute på vägen. Fick till och med stanna på rastplatsen några minuter, för jag såg verkligen ingenting genom framrutan.

Nu blir det till plocka lite i hemmet medans vi inväntar fotbollen. Heja heja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonfin blev den! Nästan så mamma ångrar sig nu kan jag tänka mig... Bara att ladda penseln och ge sig på nästa projekt nu då! /Syster