onsdag 10 november 2010

♥ Nytt eller gammalt?


Hela familjen tog ett varv på Ikea igår eftersom en hylla till förrådet skulle inhandlas. Då kom kategorin soffbord på tal. Jag känner väl inte för att köpa ett nytt, fint, dyrt ett när man har lilleman som hamrar och vässar tänderna i det.

Skulle jag dock få välja så skulle ett liknande som det på bilden ovan gärna få flytta in här hemma. Helt i min smak!

Förrådet är färdigmålat så när som på listerna som ska bli vita. Velar lite gällande om jag ska tapetsera en av dörrarna med en fototapet. Maken säger att det enda som gör att jag velar är att jag är för snål. Ha ha, han känner mig rätt bra ;)

Ska jobba även i helgen som kommer, men sen är jag ledig i dryga två veckor. Då ska jag ta mig an nästa projekt, vad nu det kan bli...

Inga kommentarer: