söndag 14 november 2010

♥ 14 november 2010


I dag har vi så klart firat pappan i huset. T hade köpt en liten present till honom. Och nej, med risk för att han blev besviken så var det varken en ny tv eller någon inspelningsbar dvd.

Vi hade några middagsgäster till bordet och på eftermiddagen kom ytterligare några fikasugna på besök. Efter att alla åkt somnade T på en gång i pappas knä i fåtöljen. ZZZzzzkönt!

Nu börjar jag min dryga två veckor långa ledighet. Inga fel, förutom vädret dårå. Det tenderar att bli fler och fler besök i det stora köpcentrat eller det blå-gula varuhuset än vanliga promenader utomhus.

Fast det gör ju inte så mycket för nu har ju julen kommit igång på riktigt i de flesta butiker, så det är lite kul att kika runt vad det finns för fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för fikat! Riktigt god paj! Bra att du är ledig, då kanske jag hör av mig i veckan om jag behöver ha något handlat från det stora varuhuset...hihihi Ni får gärna titta över hit på fika någon dag, så får du se min "nya" byrå! /Syster