lördag 1 maj 2010

♥ Shoppingtur

Medans maken är iväg och harvar på olika golfbanor i dagarna tre, passade lillkillen och jag på att besöka några affärer.

Först var vi på Jysk och köpte den blåa förvaringskorgen (den gröna hade fel nyans) till T´s leksaker.

Sen besökte vi en annan lågprisbutik och fyndade muggar liknande de ovan från Rice, fast för endast 5 kr styck. Hittade också en fin bricka full med Cup Cakes på. Har märkt att min bricksamling börjar närma sig min skosamling i antal. Hm? Hur gick nu det till?

Slutligen passade jag på och tog en tur till en affär som maken vägra besöka, nämligen Rusta. Jag tycker dock att de har en hel del roliga grejer. Där tröttnade dock killen och somnade i vagnen just då vi passerat ingången (det är något med killar och shopping).

Handlade bl.a. två vita tvättsäckar som jag visat tidigare (fast nu var det rea) med 40 respektive 60 grader på. Den förvaringen vi har nu svämmar ju över på en dag eller två. Dessa tänkte jag hänga upp på väggen, sen är det sorterat och klart liksom.

Inga kommentarer: