lördag 23 januari 2010

♥ Sämmlårr


Ooops...dagarna rullar på i raketfart och det blir därför glesare och glesare mellan inläggen. T blir snart tre månader. Efter en tur i friska luften sover han nu så gott sedan några timmar tillbaka i vagnen i groventrén.

Under tiden passade maken och jag på att bygga ihop en semla. Jag är inte lika såld på dem som maken är, men ibland smakar de faktiskt gott. Speciellt hemmabyggda. Jag åkte och handlade i idag och det sista maken sa innan jag åkte var att jag skulle banne mig inte våga komma hem utan att ha handlat semlor ;)

Hann med en tur på det stora köpcentrat också. Fyndade en fin zinkljusstake för halva reapriset på Hemtex.

Nu ser vi fram emot en kväll med tacos och Robinson.

1 kommentar:

♥Linda♥ sa...

Hej!
vad kul att du ville vara med och tävla inne hos mig! Härlig blogg du har! Jag är obotligt förtjust i semlor, dock inte badande i mjölk utan helst naturella. Gav mig på att baka egna semlor igår men de blev inge vidare, kompakta och ganska torra... Får gå och köpa mig ett par på kondis istället...
Kram Linda