torsdag 25 april 2013

♥ Mugg med dalahäst


Gissa om det stod mitt namn på dessa muggar när jag såg dem i butiken? Bokstäver, dalahästar, hjärtan, vita och lite buckliga = perfekt! Dessutom var det halva priset = 40 kr/st! Fynd! Har ännu inte invigt dem (för vi har ju redan en och annan mugg innan), men plats i skåpet fick de (med nöd och näppe) ;)

Ledig dag i dag i dubbel bemärkelse. Maken är på den årliga golfresan i några dagar och barnen går på förskolan. I vår kommun får man lämna sina barn några ggr per år utan att behöva jobba.

Såååå idag tänkte jag mig en tur runt i några butiker som t.ex. färgaffären (köpa fönsterfärg), Ikea (bara titta, jag lovar), XXL (nya löpartights) och mataffären (fylla på förråden). Meeeeen känner jag mig rätt så hamnar jag väl på barnklädesavdelningen på någon av våra klädaffärer också.

3 kommentarer:

Emma sa...

Hejsan, vilka fina muggar du lyckas fynda! :-)
Hälsningar/Emma på SCAPA

Unknown sa...

Hej!
vart hittade du muggarna? Letar efter något att skicka till vänner i Australien som ska gifta sig.

Anonym sa...

Hej! Jag hittade dessa i en butik som heter Klädjätten. De säljer även inredning förutom kläder.

Såg dock att de även fanns i Nusnäs där de säljer dalahästar med mera. Har inte sett de någon annanstans eller i någon nätbutik. Hoppas du får tag på några för de är jättefina!