torsdag 26 juli 2012

♥ Tidningsförvaring


Bild: Ellos.se

Jag har under min (som visserligen fortsätter ett tag till) föräldralediga tid "lyxat till" tillvaron genom att ha tagit några prova-på-prenumerationer av några inredningstidningar. Favoriterna är Hem Ljuva Hem och Allt i Hemmet

När man har två små så är det inte så himla lätt att hitta en stund då man kan slå sig ner med tidningen direkt när den kommit i lådan. Därför är det inte helt ovanligt att det ligger både en och två tidningar och väntar på att bli lästa.

Saknar dock någon snygg tidningsförvaring, som inte är på golvet. För av någon konstig anledning så finns det inte så många hela sidor kvar i tidningen när den väl ska läsas :)

Dessa två, i plåt respektive trä fanns hos Ellos. Hm...får fundera lite tror jag. Snygga tycker jag, onödigt tycker säkert maken ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... Vart skall det få plats? I nymålade tvättstugan kanske? Där tillbringar du ju mycket tid makan min!