onsdag 18 juli 2012

♥ Rensa och röj!



Sött bäddset med gulliga godsaker på. Läggdags för de små för en stund sedan, meeeen det är svårt att hålla hårt på läggtiderna när det är sommar. För det är väl sommar fortfarande va?

Som det har regnat i dag och stundtals varit strålande sol och dryga tjugo grader. Ja, man blir då inte klok på detta svenska väder.

Nästa gång det är regnväder (vilket inte lär dröja) och maken kan passa barnen (säger man så när det gäller ens egna?!), så ska jag banne mig rensa i min garderob. 

Har köpt några nya fina plagg på sistone, men garderoben(erna) mina är knökfulla och det är ingen riktig ordning. I färgordning ska plaggen hänga om jag får bestämma, mycket lättare att hitta något passande att ha på sig.

Veckan rullar på. Har inga större planer för helgen, så beroende på väder så hoppas jag på att det blir någon typ av hemmafix. 

Fram med listan och köpslå lite med maken. Rödfärga eller garageröja?!

Inga kommentarer: