söndag 13 maj 2012

♥ Snygga löparskor

Bild: Google

Ännu en helg som har sprungit i väg. Så i dag passade jag på att köpa nya springskor så jag kan hålla samma tempo som tiden som rusar i väg. Har varit på jakt ett tag, men inte hittat några som varit tillräckligt prisvärda eller snygga. Men i dag så fann jag dessa snyggingar på Stadium.

Har under helgen fått några välbehövliga sammanhängande sovtimmar tack vare maken som tagit "jouren" för lilltjejens uppvakningar. 

Under lördagsförmiddagen åkte lilleman och jag på en tur till Ikea och skoaffären. Sandaler och gummistövlar var vi ute efter. Vi hittade båda delarna och så fick även killen ett par nya springskor, eftersom man ändå får ett par på köpet ju. 

Riktigt skönt att "bara" ha ett barn med sig. Vi kunde ta det lugnt (förrutom några varv springandes med full fart i benen  i bara strumplästen runt i skoaffären) och handlade en massa bra-ha-grejer på Ikea.

När så söndagseftermiddagen avslutades med en snabb och effektiv shoppingrunda på stan (evigheter sen jag var där) och en supersmarrig burgare som intogs utan våra småttingar, så är man redo och har samlat nya krafter för nästa vecka igen. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är vi två systrar eller??? Ser ut att vara exakt samma sko jag köpte för ett par veckor sedan! Boka in en löparrunda tillsammmans någon dag kanske??? /Syster

Anonym sa...

Ha ha, bra smak alltså! En löprunda är tagen.