fredag 20 januari 2012

♥ Hemma är bäst!

Bild: HM

Jag som brukar *peppar peppar* klara mig från det mesta vad gäller små elaka baciller, har nu åkt på den där förkylningen. Killen har ju varit lite ur form tidigare i veckan, och även tjejens näsa rinner, så det var väl bara en tidsfråga.

Så morgonpromenaden efter dagislämning kortades av en bit, och så insåg jag att det var bättre att jag gick hem och kurerade mig.

En kopp te men den där goda pepparmyntahonungen, får en genast att känna sig lite kryare igen.

När man inte känner för att springa i butiker kan man spana lite på nätet efter vårnyheter. Dessa kommer från HM som har väldigt mycket fint tycker jag. Kanske skulle slå till på ett köp snart och inte bara spana. Ha ha!

Solen skiner så fint nu på förmiddagen. Skönt för de små dagisbarnen att vara ute i, till skillnad mot gårdagens regn.

Nu tror jag att jag glömmer allt vad tvätthögar och dammtussar heter, och slår mig ner och tar mig lite "ego-tid" med ännu en kopp te :)

Inga kommentarer: