fredag 18 november 2011

Hålla låda!

Jo, vår lilla kille kan verkligen konsten att hålla låda. Kära nån vilken volym det var idag när vi hade en heldag (minus tid för middagsvila) tillsammans med kusin E. Väldigt mycket humor och samtidigt väldigt mycket humör!

Appropå humör. Lilltjejens shoppinghumör måste vi nog ta och jobba på ;) Gjorde ett nytt försök i det stora köpcentrat, men så snart man stannar vagnen så börjas det "sjungas". Det blir ju visserligen billigt, men lite svårt att handla t.ex. julklappar kanske.

Besökte dock Jula och fick med mig ett par varma skor. Tänkte vara redo inför kommande snöskottning. Hela förra vintern hade jag makens kängor som var tre storlekar för stora på mig, och det tänkte jag slippa.

Mer förvaringskrokar till gargaret och bl.a. denna snygga låda inhandlades. Passar bra till killens alla små leksaker i vardagsrummet som ständigt ligger utspridda på golvet och gör väldigt ont att kliva på :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen med heldagen i fredags! Hoppas du blev nöjd med sakerna jag fyndade till dig! Vi får ta en tur till köpcentrat någon dag så kan jag hjälpa dig med sångfågeln när du ska shoppa!!! /Syster