lördag 2 april 2011

♥ Full rull(e)

Bild: bythjul.com

Efter några nattpass i början veckan har jag nu varit ledig några dagar. Dock ingen vila och ingen ro, för det är rull fart på "vara-överallt-hela-tiden-och-göra-bus-killen". Antar dock att det hör 1,5-års tiden till :)


Nästan exakt en månad kvar till vår minisemester till värmen. Ser verkligen fram emot en solsäkrad vecka med bad i poolerna. Hoppas, hoppas att lilleman klarar resan lika bra som i somras. Han verkligen älskade att bada (och mamma och pappa med för den delen).

Ligger vääääldigt låg med inredningsinköpen. Enda nya är två nya mattor till tvättstugan i LIF-tema såklart. Fick de dessutom hemleverarade till dörren med några påsar nybakta bullar så det är service vill jag lova ;)

Nu i helgen ska vi klicka hem nya sommarsulor till den blå pärlan. Dock är det maken som ger sig in i den djungeln, för hans andranamn är tålamod och det kan knappt jag stava till. När det gäller att läsa tester och sånt ger jag upp. Jag tittar på designen och i detta fall skiljer det sig ju inte så mycket åt.

Nä nu ska vi passa på med förmiddagsfikat (kan man säga så klockan tio i tolv?) innan lilleman vaknar. Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda.

Inga kommentarer: