fredag 22 oktober 2010

♥ Stjärnglans i hemmet







Dessa godsaker finns just nu på Ikea. Helt i min smak! Fick ju ett presentkort när jag stod på loppis tidigare i höst, så jag passade på att handla lite.

Burkarna i tre-pack och den fina glasburken fick följa med hem. Sedan hittade jag även presentband och kort med stjärnor på.

De andra sakerna på bilderna, plus mycket mer som jag sedan såg på hemsidan hittade jag inte i butiken. Enligt lagerstatus så var de slut i "vårt" varuhus. Hoppas, hoppas att de kommer tillbaka. Presentkortet är nämligen inte slut ännu ;)

Till helgen blir det som sagt kalas för lillkillen. Försöker att städa och röja här hemma, men har en "sabotör" hack i häl som gör precis tvärtom. Det jag just lagt i lådorna eller tvättkorgen plockar han gladeligen ur och sprider ut på golvet. Puh...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina saker de fått in på IKEA! Själv köpte jag en sån där glasburk med stjärnor på när jag var där förra helgen! Vi får väl slänga ihop lite adventsgodis som vi kan fylla våra fina burkar med? /Syster