måndag 28 december 2009

♥ En vanlig mellandag

Bild: Polarnopyret

T har varit med mamma och moster på en liten shoppingtur. Hittade faktiskt inget, förrän vi kom till Polarn, för där kan man hitta hur mycket som helst.

Men hur mycket fint de än hade så var det inget som fick följa med hem. Skulle köpa den fina bruna mössa till T, men den ena storleken var på tok för stor och den andra var nog lagom nu, men den kommer han växa ur snart.

Var också på jakt efter min superfina julklapp som jag fick av maken, men som jag tyvärr var tvungen att lämna tillbaka, eftersom då den plockades ur kartongen såg jag att det var ett litet märke och en repa i den.

I affären som han handlade i hade de inga nya i den färgen, så jag får snällt och otåligt vänta tills nya kommer in, eller beställa på nätet.

Inga kommentarer: