onsdag 2 december 2009

♥ Fina böcker


Bild: cdon

Brevlådan var överfull när jag gick ut för att hämta posten. Min leverans från cdon hade nämligen kommit.

Beställde en "Mina första år-bok" till lille T. Hade kollat runt lite i butikerna först efter vilken som var finast och fastnade för denna spiralbundna med kraftigare sidor och olika flikar.

När jag sedan bestämt mig, beställde jag på cdon eftersom det är bra mycket billigare än i butik, och nu var det dessutom gratis frakt. Sånt gillar vi!

Då fick också en fin bok med sångtexter, noter och cd-skiva följa med beställningen. Så nu är det bara att börja skriva och klistra in bilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också beställt från cdon, efter tips från dig! Det blev en julklapp till A och en försenad födelsedagspresent till K. /Syrran