tisdag 17 november 2009

♥ Kristider?


Har ni hört att det kan bli brist på must i 33 cl flaskor till jul. Anledningen är att bryggeriet behöver få in fler tomma flaskor så de kan fylla upp.

Maken min är tokig i must. Verkar lite farligt med tanke på att jag skickat med en inköpslista så han kan svänga förbi affären efter jobbet idag. Hm? Tror nog att han kommer att handla upp halva mustlagret efter att han hörde om mustnyheten.

Ett annat tips för er som har en Soda Stream, är att köpa sån där mustestrakt. Av princip dricker jag inte must innan första advent (tycker att det är fusk att dricka innan), men jag måste erkänna att jag smakat lite, och den är riktigt god.

Vädret är inte det roligaste. Har varit grått och dimmigt i flera dagar nu. Hoppas att det blir uppehåll med regnet till eftermiddagen så jag och T kan ut och sladda med barnvagnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med sladdandet