fredag 28 augusti 2009

♥ Kakor och kaminer

Bild: Ikea

Hittade dessa fina bakformar i Ikea-katalogen. Dessvärre hittade jag dem inte under senaste Ikea-besöket. Letade visserligen inte så noga. Hoppas på att de kommer in. Tänk vilka fina kakor man kan baka.

Fredag = ledigt. Inte världens roligaste väder. Ska svepa över en sväng med dammsugaren. Eftermiddagen tänkte jag spendera på golfbanan. Får väl ta tillbaka det jag sade om makens golfform sist. Den var visst så god som han anande. Jag fick se mig besegrad (hur nu det gick till), och han kom lite, lite närmare (även om avståndet är gigantiskt fortfarande) sin frus hcp.

Imorgon tänkte vi åka och titta på den dära braskaminen som vi funderade på redan förra vintern. Nu har de fina erbjudanden på just de modellerna som vi väljer bland. Har bestämt oss för att vi ska byta ut våran. Nu är bara frågan om vilken modell.

Inga kommentarer: