fredag 29 augusti 2008

♥ Hm...Biltema...?!?

Surfade runt lite på Biltema av alla ställen och hittade efter ca 5 min surfande en hel del som jag kan tänka mig till hemmet.
Nedan följer ett axplock:

Lådor för div. småprylar till kontoret. Finns liknande på Ikea. Dessa kostar 69,90:-/2-pack.

Snygga matchande tidskriftssamlare för endast 39,90:-/2-pack.


Har länge spanat efter ett skåp liknande detta för att ha i badrummet. Maken skulle nog svimma om jag sa att jag ville borra i kaklet. Kanske kan hänga upp det i tvättstugan istället? Hur som helst så kostar det 199:-.

Denna färg brukar ju kosta mycket mer. Här kostade den bara 84,90:-. Ska nog köpa en burk och prova om den är bra.

Bra att ha när man ska strö på florsocker på kladdkakan t.e.x. Kostar 19,90:- per styck.

Snygga burkar i glas som finns i två storlekar. Kostar 14,90:- resp. 24,90:-.

En snygg vattenkanna i zink för endast 29,90:-.


Tre stycken zinkbajor för 79,90:-.

Inga kommentarer: