fredag 22 augusti 2008

♥ Burkar och fat

Fatet är faktiskt köpt på Dollarstore, Ludvika. Jag blev väldigt glad då jag hittade detta för 30:- och ett ännu större för 40:-. Behöver jag säga att jag köpte båda två? Har även ett matchande trevåningskakfat från Indiska på bänken. Det tar jag bild på när det är fyllt med smarriga saker.

De här burkarna står på köksbänken, innehållande kardemummaskorpor, mormors smarriga kolakakor och små skorpor med chokladbitar i. (Fast då heter det väl inte skorpor va?). Burkarna har jag fått från olika håll, men jag vet att liknande finns att köpa på Ikea.


De tre burkarna med hjärtan är köpta på Hemtex. Jag köpte dem när de hade 70% rea. De kostade då 24:-, 18:- och 12:-. Den blå burken med brudpar på, fick jag i present på bröllopet med en handduk i.

Inga kommentarer: