fredag 17 augusti 2012

♥ Fina kaffemuggar


Hur konstigt känns det inte att det är fredag...REDAN!?

För en vecka sedan kom huliganernas småttingarnas snälla morfar över en stund på morgonen för lite lek, så mamma i huset hann stryka klart väggarna i hallen. Går ju mycket lättare då, eller skulle snarare säga att det skulle inte gå alls annars, eftersom lilltjejen hittar på nya små hyss och tokigheter hela tiden bakom ens rygg.

Har plockat bort en fotpall, stegpall, docksäng och en skohylla som tjejen utan problem klättrar upp i och sedan står toknöjd på.

Meeen när det tar ungeför två sekunder från att hon kommer in i köket innan hon tar fram en köksstol och välter, så undrar jag lite vad jag ska plocka bort härnäst?! Puh! :)

Visar några små fina kaffemuggar jag fick med när jag prenumererade på en tidning. Lite mindre än en vanlig mugg, så de passar bra när man är lite småsugen på en kopp kaffe. Fick fyra muggar till av en av mina trogna(ste) läsare ;) och så fick jag fyra muggar till av tidningen eftersom en av muggarna var en liten flisa borta. Så elva muggar borde väl räcka en bit, när tjocka släkten kommer på kalas nästa gång :)

Nu fortsätter vi fredagen här hemma med plock och lek. Det fina vädret fortsätter. Och man ska inte klaga på det. Det enda negativa är att min garderob ju aldrig blir rensad för det tänker jag bara göra om det är tråkväder ;)

Tacoingredienserna är inhandlade. Sa jag att det var fredag förresten?! ;)


Inga kommentarer: