söndag 12 september 2010

♥ Förvaringsidéer och dörrbyten


Fredagsnatten spenderade jag på jobbet. Sedan var resten av helgen fri för andra aktiviteter.

Lämnade T hos grannarna i "gula huset" en stund och sedan tog jag och maken en tur till Byggmax och köpte ännu en ny innerdörr. Har man ingen bil med dragkrok får man helt enkelt köpa en dörr i taget. Men det går ju faktiskt rätt bra det med.

T har ju i dagarna flyttat från sin mamma och pappa till rummet mitt emot. Där satt ingen dörr, men det gör det alltså nu. Tur att maken har lite att pyssla med när han ändå bara är hemma och är ledig :)

Hyllan ovan kommer från Ikea och jag har tänkt att vi ska ha ett par sådana i vårt förråd. De är inte så djupa så jag tror de passar bra in där. Återstår "bara" att rolla väggarna och få ut liiiite annat skrot först.

De lediga dagarna bara flyger förbi med andra ord...

Inga kommentarer: