måndag 14 juni 2010

♥ Fynd-fika

Bild: Ikea

Som ni ser har jag ändrat utseende på bloggen. Jag provade lite olika bakgrunder men det såg inte alls ut som jag tänkt. När jag sedan skulle gå tillbaka till min gamla enkla design fanns den liksom inte kvar.

Därför blev jag sur (vilket händer titt som tätt om ni frågar maken) och bestämde mig för att ha en design långt i från den vita jag hade innan. Inte så snygg egentligen, men lite somrig kanske...

Fick med mig maken till Ikea idag. Skulle ändå hämta allergimedicin till honom och handla på mataffären, så varför inte hoppa in för en bit mat och fika. T har ju blivit stora killen och sitter så fint i matstolen och mumsar mat han med. Ja, fast på burk dårå...

Sedan tog vi ett varv på köpcentrat. Vi gick i "mina butiker" och i makens "tråkiga teknikbutiker". Han försöker få mig att inse att det har hänt en del på telefonfronten sedan jag fick min nalle. Jag fingrade lite motvilligt på touchskärmarna (vad är det för fel på gamla hederliga knappar?).

Är inte telefonerna små som tändsticksaskar så är de stora som en pocketbok. Ja ja, ska fortsätta kika på lurar. Under tiden håller jag håååårt i min kära gamla trogna Ericsson.

Inga kommentarer: