måndag 22 mars 2010

♥ Ska vi byta grejer med varann?

I dag värmde solen riktigt härligt på vår morgonpromenad. För bara några dagar sedan var vägen täckt med snö och is. Nu var den alldeles bar.

Dock blev besvikelsen stor när jag gick förbi golfbanan och ännu inte kunde skymta en endaste grön liten fläck. Uuhhh!

Syster och jag tog en tur till det stora köpcentrat igår med siktet inställt på att hon skulle få en ny frisyr. Dock var det alldeles fullbokat på samtliga salonger. Typiskt!

Fick roa oss med lite shopping och en god och barnfri lunch istället.

Ett smart Fynda och Fixa-tips är att peka ut fina kläder eller skor som en person i samma storlek ska prova och som man själv tycker om. När denne sedan har köpt dem kan man ju alltid fråga om man får låna. Hi hi! (Känner du dig träffad syster?)

Själv inhandlades bara lite pysselgrejer till den stora festen nästa månad och finkläder till samma fest åt T.

Såg på Ikea när jag var där sista att de hade muggarna ovan i olika fina färger. Dock vet jag inte vad jag i köksskåpet skulle kunna plocka undan om dessa skulle komma in. Så jag får nöja mig med att titta på dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag inhandlade mönstrade jeans påen konkursutförsäljning vid Oscar C. Det var 76% rabatt, bara att slå till. Skall också handla något nytt till den stora festen/FAR

Anonym sa...

Jag förstog väl att du hade nån baktanke... Klart du får låna! /Syrran