tisdag 23 februari 2010

♥ Skötplatsen


Visar en bild på T:s skötbord som piffades till innan hans ankomst. Lite vit lackfärg och en handduk gjorde att det blev ett skötbord som ju bara finns i ett exemplar, till skillnad från det annars lite tråkiga i serien "Sniglar" från Ikea.

Kostnad: Beckers lackfärg som jag "lånat" av syster. (Hm? som om hon skulle få just den färgen åter) och en kökshandduk för 9 kr. Lite fyndvarning.

I går blev maken ett år äldre (hi hi). Tror att han uppskattade presenten som han fick av T och mig.

I dag har solen tittat in genom fönstren nästan hela dagen. Vi har dock inte lyckats ta oss ut på promenad, för T har sovit så gott i sin säng i två omgångar så jag ville inte väcka honom.

Typiskt, han som nästan aldrig vill sova länge på dagen, men i dag passade det. När jag hämtade posten insåg jag också att gångvägen ändå inte var plogad, så det var väl lika bra det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kanske lånar tillbaka vitfärgen någon dag. Har några fulfurusaker som behöver fixas! /Syrran

Anonym sa...

Vet att T gillar att ligga på det fina skötbordet/FAR