torsdag 22 oktober 2009

♥ Listen to the radio


Så har jag hittat min efterlängtade tvättstugeradio. Lagom stor för att stå på en tavelhylla och lagom ljud för att lyssna på då man stryker eller pysslar med annat. Självklart valde jag en vit!

Maken såg kartongen i påsen lagom till middagen var klar och tyckte att det var jättebra att jag hade köpt en radio till köket, så vi numera kan lyssna på Sportradion då vi äter.

Sedan började han att packa upp den och ställde den på diskbänken bredvid spishällen. Nja, inte riktigt så frugan hade tänkt va?! Killar!

Denna kostade 99 kr på ÖB, vilket går att jämföra med de riktiga som kostar tusenlappar. Frågan är om det är så mycket bättre ljud i dem?

Jag sade (lite skämtsamt) till maken att vi kan ju säga att det är en riktig om någon frågar, för man ser ju nästan ingen skillnad. Maken sade dock ganska direkt att ingen skulle gå på det, eftersom de vet att jag aldrig handlar något som kostar över 100 kr.

Tänkte inte på det... ;)

Inga kommentarer: