onsdag 8 april 2009

♥ Nördvarning

Bild: Rusta


Vaknade för någon timme sen efter första nattpasset av tre. Regnet bara öser ner utanför fönstret. Sov lite längre än vanligt med tanke på det usla vädret och mina kommande nätter.

Känns inte direkt som om tankarna går till en grill eller golfpremiär då direkt. Hoppas innerligt på att vädret under Långfredagen ska bli raka motsatsen. Nämligen enda lediga dagen för mig denna vecka. Då ska maken sättas på plats, både på golfbanan och vid grillen. Hi hi...

Surfade in lite på Rustas hemsida för att kolla om de hade några snygga dynor till utemöbler. Hittade detta golfset innehållande grillbestick.

Jag fick ett liknande i födelsedagspresent för två år sedan. Himla snyggt faktiskt. Salt och peppar förvarar man lite snyggt i två golfbollar. Ok, jag vet det är lite nördvarning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo!

Hur dags ska ni grilla???

Tänker ta en golfrunda fredag och då ska min fina headcover pryda sin plats.

Heja Färjestad!