måndag 28 september 2009

♥ Det tar sig


Ännu en helg har passerat förbi i rasande fart. Fattar inte vart tiden tar vägen?!

Visst ja, maken och jag hade ju en fajt på golfbanan. Han fick se sig totalt utklassad denna gång, stackarn.

Han håller för övrigt på att förbereda för då hantverkarna kommer och monterar upp vår nya kamin nu i veckan. Det behöver vissst röjas lite på vinden, så de kommer fram. Tur att man kan skylla på att trappan nog inte håller om jag ska klättra upp och hjälpa till ;)

En annan fick ett ryck och har just målat det nyinköpta skötbordet...vitt så klart! Köpte lite extra detaljer på Ikea som ska monteras dit sedan.

Då vi var på Ikea i helgen så pekade jag ut en annan säng som jag kunde tänka mig i stället för de på Mio. Maken sa då genast; "Men det är ju inga kryss på den där. Vill du ha en med kryss, så ska du köpa en med kryss". Hm...? Klok man det där. Det tar sig.

Visar en bild på en hylla som är inhandlad på Ikea. Det är egentligen en kryddhylla, men jag har tänkt att använda den för att ställa böcker på. Den ska också få sig en omgång med penseln förstås.

Inga kommentarer: